MERIAHKAN BUKA PUASA ANDA DI THE PUTERI PACIFIC JOHOR BAHRU



Bila bulan puasa yang paling dinantikan iaitu pesta makanan. Soalan yang paling sangat popular haruslah “nak berbuka apa ehk?” . Haa, biasa la soalan itu lepas zohor selalunya orang dah semangat nak tanya. Nak masak ke nak makan luar? Nak pergi bazaar ke nak makan kat kedai makan je? Yang paling menjadi kegilaan ramai dan tumpuan favorite rakyat Malaysia semestinya Buffet Ramadhan di Hotel ataupun restoran.





Nama pun buffet mestilah banyak pilihan. Well, orang kita kan paling sangat suka kan banyak pilihan. Jadi, special untuk orang-orang Johor terutama sekali yang berada di sekitar Johor Bahru, anda wajib booking tempat duduk anda di Hotel Puteri Pacific Johor Bahru untuk menikmati Ramadhan Buffet.


Kenapa aku suruh book sekarang? Kerana semestinya peluang yang terbaik di utamakan kepada early bird. Kenapa mesti bayar lebih sedangkan korang akan dapat makanan yang sama dan citarasa yang sama? Hahaha.


Jadilah pemakan buffet yang bijak. Hahahhaa. 'Pemakan buffet' aku gelar terus. Ingat, early bird catch more worms. Jangan tunggu sampai dah masuk bulan puasa baru nak book, harga dah tak sama dengan harga awal itu.


Aku tegaskan sekali lagi untuk korang yang memang mencari tempat buffet yang selesa dan aku boleh considerkan sebagai pelbagai citarasa sebab ada masakan hidangan barat seperti carbonara dan bolognese , aku sebagai peminat carbonara memang sangat recommend kepada korang yang suka makan western food. Bukan itu sahaja, aku juga telah merasai sendiri ikan bakar yang dimasak betul-betul depan mata korang, kambing golek yang alahai pasti menjadi kegilaan ramai , murtabak dan roti jala yang di buat hasil tebar sentuhan kasih sayang dicicah dengan kuah kari yang pekat , peminat makanan cina boleh juga merasai dimsum yang disediakan.






Aku nak tambah lagi memandangkan ianya buffet kalau tak menu dari hujung ke hujung itu bukan buffet kak jemah woi. Terdapat juga pelbagai jenis lauk-pauk seperti udang masak sambal, ikan berlada , yang berminat makanan Jepun ada juga Okinaki sup serta dessert yang sangat teramat meriah.



Amacam? Terliur ke tidak kak jemah,kak tipah dan kakak-kakak bawang sekalian? Maka apa lagi yang korang nantikan? Sebarkan berita gembira ini kepada kawan-kawan, keluarga korang sekalian. Ini la masa yang terbaik untuk kita semua gathering sambil menikmati juadah berbuka puasa yang terbaik dari The Puteri Pacific Hotel Johor Bahru. Jangan risau , surau disediakan dan korang boleh la menunaikan solat Magrib dan solat terawih.



FIESTA RAMADAN
THE PUTERI PACIFIC HOTEL JOHOR BAHRU
Jalan Abdullah Ibrahim, Bandar Johor Bahru, 80000 Johor Bahru, Johor
UNTUK TEMPAHAN SILA HUBUNGI : +607 2199999 ext. 9399 / 010-2258571 (ZAHRAH)


Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. makan buffet ni kena orang yang punya selera makan sebab kalau small eater tu rugi kan...nasib baik akk ni big eater hehee

    BalasPadam
  2. Tengok je terus lapar, teringat-ingat itu kambing he he he

    BalasPadam
  3. bila sebut kambing tu lah yang paling menyebabkan terliur...adumak

    BalasPadam
  4. Wahh.. harga menarik jg kan. Makana pun nmpak sedap2 belaka

    BalasPadam
  5. semua makanan sedap2 ja tngokkk. sedap!

    BalasPadam
  6. aduhai..banyaknya pilihan amkana dekat sini. okeh masuk list dulu. dah puasa nanti baru deal.hehe

    BalasPadam
  7. wow.. terbaek..

    Jemput join segmen ejulz k. :)

    http://ejulz.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    BalasPadam
  8. Sedap2, trus terasa kambing masuk tekak 🤣🤣

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.