BLOGGER FEMES BEN ASHAARI FOLLOW BLOG AKUAINKAUSIAPA



Aku kan baru come back semula dalam dunia blogging ni. Tetiba hari ni usha dekat followers, BEN ASHAARI folllow blog aku woi! OMG! Jerit kuat-kuat please. Blogger femes amous tuh follow blog ain yang nan hado ni. Tq Abang sado ben!

Ain rasa sebab ain ada komen dekat entri blog dia, tu yang mungkin dia terjah blog kita ni. Disebalik kisah ni, teringat dekat seseorang. Dia peminat Ben Ashaari . He is a blogger too.

Someone who really mean to me few years ago. Kenal masa dekat Uitm. Hahaha. Crush gila kot dekat dia. Tapi.....

Dia dah meninggal. Masa dekat uitm, dia tak tahu ain ada blog. Habis belajar baru dia tau. And dia juga yang mengajar ain untuk jadi lebih gegurl . Sebab aku ni boyish teruk. Hahaha.

Lepas je habis belajar, memang dah lost contact dengan dia. Ain tahu dia meninggal ialah aku dapat instinct. Tak tahu waktu tu Allah gerakkan hati aku untuk stalk facebook dia. Which is aku dah lama gila tak buat and dah unfriend dia pun. (gila kan? tapi itu lah yang sebenarnya)

Tapi that night, aku search and ain nampak posting kawan dia yang mengatakan dia tengah nazak.😭. Esoknya i try to confirm that news dekat kawan yang sama course dengan dia. Tengah hari macam gitu, ain dapat tau yang dia baru meninggal. 😭😭

Sedih siot baca komen dia.

Sedih la juga. Sebab dia muda lagi kan and he is someone who mean a lot to me. Banyak kenangan best dan tak best sepanjang kenal dia dulu but let just keep that in my mind not to the public. 🙈 2017 , ialah tahun ain kehilangan ramai orang yang sangat bermakna dalam hidup ain. Nevermind, hidup kena berani terima kenyataan kan.

"He is somebody that i used to know"
Al-Fatihah buat,
Fahmie Bin Mohamed
5 Januari 1990- 27 November 2017

Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. Woww, Tahniah!! untung laa blogger femes follow die.. hehe

    Takziah untuk kawan ain..

    BalasPadam
  2. wahhh.. terbaek.. pernah sekali je berkesempatan keluar bersama bro ben ni. masa teman member ber vlog di putrajaya dulu.. tp masa tu segan.. ye la diorang blogger ada nama dan blog menarik. ejulz blogger biasa2 je. hehe

    BalasPadam
  3. tu diaa...beben follow ain..dah lama tak nampak dia buat keje ni..eh..ahahahahhaha..harap2 dia tak baca :p

    al-Fatihah untuk kawan ain...sometimes, dalam hidup kita mesti akan ada seseorang yang trigger kita untuk buat sesuatu kan..dan pemula ini biasanya akan kekal dalam ingatan kita sampai bila-bila...

    BalasPadam
  4. Hahaha komen Sunah, hahahaha
    Ben tu dia memang support each other..memang terbaekkkk...

    BalasPadam
  5. Fuyoo...aben follow dia la...hehehehe...eh...akak pun ada cerita macam ain jugak..sedih,,,

    BalasPadam
  6. mesti hati berbunga2 org fames ames follow ain..kan..kan..😊🤗

    BalasPadam
  7. alahau sedihnya.. semoga arwah ditempatkan di kalangan para mukmin..

    BalasPadam
  8. Wah.. bestnya Blogger Ben follow..
    Semoga roh arwah dicucuri rahmat Aamiin..

    BalasPadam
  9. tahniah ya sbb blogger hebat follow :)

    Aerill Hassan

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.