SOUVENIR LEGOLAND


Siapa yang tak seronok kan dapat souvenir daripada brand Legoland. Ain yang duduk JB pun tak jejak lagi masuk ke situ. Kalau ada yang nak sponsor, please include me as your plus one. Thanks! Hahahaha.

Alhamdulilah, Geng-geng JDT Blogger dijemput ke majlis perkahwinan anak Blogger Mama Maszull di Pulau Perdana , Skudai Johor. Meriah betul. Tengok lah kitorang bergambar di photo booth rumah Mama tu. Ain ada buat entri tentang ni..KENDURI KAHWIN ANAK BLOGGER MAMA MASZULL

Balik je ke rumah, Ain pun buka lah goodies yang diberi. Wah, excited betul tengok dapat goodies Legoland. Seronok pulak rasa. Walaupun dah 27 tahun, benda -benda comel macam gini siapa yang tak suka bila orang bagi kan. Tambah lagi suka kalau ada yang payung ain tiket Legoland.(Masih lagi berharap)😜

By the way, terima kasih Mama sekeluarga sudi menjemput kami datang memeriahkan majlis. Semoga Allah melimpahkan lagi rezekiNya buat mama sekeluarga.

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. Hahaha kekanak rbena sangat hahaha
    Meh sini Sis bagi tiket lego, tapi yang dah Sis guna hahahaha :p

    BalasPadam
  2. Ada gak dapat jemputan, tapi xboleh nak hadir.. jauh hahaha

    BalasPadam
  3. Saya pun tak pernah sampai lagi ke Legoland tu. Tunggu duit mencurah2 dulu baru boleh masuk kot :D

    BalasPadam
  4. seronoknya kalau dapat legoland. kena kumpul dana nii

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.