AKU AIN & JDT BLOGGER -2

AKU AIN & JDT BLOGGER -2

jdt blogger
Kak Mar bergambar betul-betul belakang Ain

Aku dah lama taip tentang perkenalan Aku Ain & JDT Blogger ni. Cumanya tak berkesempatan nak publish kepada pembaca. By the way, entri ini bersambung dari part 1. Kalau belum pernah baca, bolehlah terjah sini dulu.AKU AIN & JDT BLOGGER-1

Masa mula-mula join group whatsapp JDT Blogger, aku macam ada satu perasaan yang “diorang ni mesti kalau jumpa depan-depan senyap, dalam group whatsapp je kecoh”. Hahaha. (ni ada jap lagi kena caruts dengan diorang)😂. Rupa-rupanya tanggapan aku silap.

Sebab based on aku tengok blogger-blogger ni mostly pendiam tak banyak cakap. So, siapakah blogger seterusnya aku mula kenali? Masa tu pulak rezeki kami dapat banyak review buffet ramadhan.

First time jumpa face to face

Inilah first time aku jumpa diorang face to face. Kitorang dapat review buffet ramadhan dekat The Puteri Pacific Hotel Johor Bahru. Sumpah aku tak kenal diorang waktu ni😂. Aku ni ada masalah nak ingat nama orang sebenarnya. Bila jumpa pertama kali dekat lobi hotel tu, aku salam dan dalam kepala otak ni sebenarnya tengah mengecam muka dan ingat nama diorang dan nama blog diorang😂.
jdt blogger
tuu haa, ain duduk berdepan dengan kak Mar 

Sorry ler kalau Ain time tuh memang nampak sombong. Sebab tengah nak buat sesi pengecaman 🤣. So , Ain duduk berdepan dengan Kak Mar. Pemilik blog jnjikita.

Basically kitorang borak pasal makanan yang ada depan mata jela. Hahaha. Sebab baru first time kan. “warm up dulu , enjin belum panas” Kihkihkihkih.

Next, masa program Eksplorasi JDT Blogger ke Bukit Gambang kitorang sampai serentak. Bukak pintu kereta je baru nak keluar barang , “eh nampak kak Mar dengan family dia”. Bukan itu sahaja, masa hari kedua main paint shooting dengan memanah pun kitorang buat aktiviti tu together gether la katakan. Hahaha.
jdt blogger
Masa ni kitorang main paint shooting

Haa, korang pergi la terjah blog jnjikita ni.  Kebetulan dia baru menyambut hari jadinya yang ke 34. Korang wish lah birthday dekat Kak Mar ni.Sebenarnya, geng JDT Blogger ni boleh dikatakan semua power-power weh. Tengok pageviews diorang dasyat-dasyat. Aku ni masih sendu tau tak dan masih taraf #bbnu (budak baru nak up).Hahahaha

So, kak Hernee dah , kak Mar dah... siapakah JDT Blogger seterusnya... nantikan😁

Catat Ulasan

12 Ulasan

  1. Dulu ingat ain pun sombong.. Hahahah

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahhahaa....terima kasih diatas kecaman ini.hahahhaa..

      Padam
  2. mar memang nampak pendiam kan..tp bila dah jumpa ok je, banyak je benda yg diborakkan.. hehe.. next sapekah?

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehhehee..tu lahh.. siapakah seterusnya...nantikan...hahahhaa..

      Padam
  3. Hakak ko dapat agak ni, kalau ko update pasal Sis, mesti makan makan makan je laaa tu... :p

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahhahaa....pasallll urmmmm....hahahhaa..rahsia..hahahhaa..

      Padam
  4. Aktif jugak ye group JDT nie....

    BalasPadam
  5. ain.. masa kat lobby tu kan..ain ingat tak akak dgn konfiden level 150% ingat ada sorang awek ni ain hahaha.. aduhaiii tebal muka..

    BalasPadam
  6. Hehehee... Mar ni mcm diam sikit kan, mungkin dia jugak cuba mengingatkan nama org ni sapa, hahahaha

    BalasPadam
  7. Haaa..aku pun nampak ko sombong je mse first tuu, huhu...
    Tgh nak mengecam rupanyaaa..lol..hahaha..

    BalasPadam
  8. Masa ni ain paling sopan duhhhh hahahhahha

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.