BISA AJA TELEPHON KE CELLPHONE

BISA AJA - FAIZAL TAHIR

Aku terdengar lagu ni di radio.."Hmmm , suara macam Faizal Tahir..lepastu aku terdengar lirik-lirik lagu ini..wow, aku suka." Biasa ler seketul Ain ni dia akan suka tengok lirik lagu tu dulu baru dia suka lagu tersebut.

Antara bahagian yang paling aku suka ialah :
Ingatkah lagi pada diriku
Atau sengaja kamu...
Mau menyakitiku...
ooo
Ingatkah lagi kali terakhir
Ku mendengar suaramu
Bilang padaku rindu...
ooo
Aku hanya mau dirimu
Tau kau
Bisa aja telephon ke cellphone
Bisa aja telephon selalu
ooo
Ku tahu banyak mahu bicara
Ku kan selalu ada

Awak , saya tuju lagu ni untuk awak! Iya, awaklah orang yang buat saya jatuh cinta pada lagu haram tu. 

Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. Balasan
    1. dan mendayu2.. nt nak dgr lagunya

      Padam
    2. Yer.. Memang kearah indoan gitu.. Tapii.. Keren banget liriknya.. 😍

      Padam
  2. Public phone takde ke hahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahahahhaa... Sengal. Hahahhaha.. Whatsapp call je skrg.. 😂

      Padam
  3. sweet gilerr lagu ni...faizal tahir punya lagu tak pernah mengecewakan...gituhhh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang sweett lerrr,, klo takk. Takdelah kite tujukan lagu tuu untuk "awak" 😜

      Padam
  4. setiap kali keluar lagu, tak pernah mengecewakan tau...

    BalasPadam
    Balasan
    1. iyerr betullll....teringat dulu ain suka betuk lagu mahakarya cinta tuu 💖💖💖

      Padam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.