SI BUDAK KECIK NI PUN NAK JUGAK RASA!!

spicy korean chicken

SI BUDAK KECIK NI PUN NAK JUGAK RASA!!

Kalau uolls tengok balik entri sebelum ini SURPRISE BIRTHDAY GIRL , aku kan masakkan special untuk Aliyah BFF jiranku ini. Tiba petang tu si budak kecik ni pun menuntut jugak. Aku memang masak lebih sedikit. "Kak Ain , Syira pun nak rasa jugak ayam tuuu". Iyelah , budak kecik...Kak Ain simpan sedikit untuk awak.

Sanggup tu dia makan sampai habis walaupun menahan pedas. Ade ler dalam 4 gelas air jugak dia mintak. Hahaha. Siap melompat bintang lagi nak menahan pedas. Hahaha. Aku gelak-gelak tengok perangai 'terlebih gula' dia ni.

Kalau korang nak tahu , aku guna sos Cheesebomb dan Blackbomb. Gabungan ni memang komfom padu gila. Senang je weh , ayam tu korang goreng macam biasa macam aku salut dengan tepung. Beli je tepung yang untuk goreng ayam tu dah banyak jual dekat kedai. Lepas dah goreng , toskan dulu minyak bagi kering lepastu baru letak kombinasi dua sos ni. Gerenti cakap memang sedap bak hang!. Hahaha.


spicy korean chicken
gitteww presentation kak ain kauu...yang ni untuk makan sendiri.hehehe

Kalau nak dapatkan boleh DM instagram aku @sheisfarahain atau pun whatsapp di 013-7214282. Aku tak jual weh cuma tolong kawan je. Kita sembang sampai jadi okay bossskuuu..

Gais, rajin-rajin lah tanya dekat kawan korang “Awak Makan Ape” , pastu kasi tahu orang-orang kampung korang suruh like Facebook Awak Makan Ape dan follow instagram @awakmakanape . Jangan lupa tau!🍽

Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. Jangan lupa juga si kakak besau ko ni, nak jugaaaa rasa, kan Sunah kannnn....

    BalasPadam
    Balasan
    1. nakkkk keeeeeee nantii ainn buatkannnn 😋😋😋😋

      Padam
  2. fuh terbayang kepedasan sos nya di mulut ni sekarang. hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahahaa...terbayang tuu maksudnya kena rse betul2 🤩🤩🤩

      Padam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.