SURPRISE BIRTHDAY GIRL

akuainkausiapa

SURPRISE BIRTHDAY GIRL 

Pada 8 Mac haritu , merupakan hari kelahiran anak jiran aku yang bernama Nur Aliyah ini. Peh dia punya tuntut hadiah memang tak boleh blah siot. Hahaha. Aku terfikir nak beri something yang dia suka. Dia suka makan. Dah banyak kali offer nak belanja makanan delivery lah , aku cakap tak payah. Pastu dia pernah cakap dia suka makanan yang pedas dan cheese. So, why dont aku masakkan spicy korean chicken. Ala-ala je lah. Kalau nak dapat sebijik yang macam gitu memang tak ler kan. Aku ni dah la tak berapa minta benda kpop kpop ni. Hahaha.

So, first aku goreng ayam macam biasa. Eee, cabaran jugak nak masakkan untuk si Aliyah ni sebabnya pagi tu dia mintak hantarkan keluar kejap. Aku ni kalau masak tak leh orang kacau sangat nanti aku neves terus. Hahaha. Pastu aku layan kan je waktu tu. Aku cakap , petang-petang sket aku bagi hadiahnya. So, korang tengok jelah video dekat bawah ini yerk!


cheesebomb and blackbomb
ini lah sos nya...peh memang sedap pedas kaw kaw woi

Kalau korang nak tau, aku pakai sos cheesebomb dan blackbomb ni. Kalau nak dapatkan boleh DM instagram aku @sheisfarahain atau pun whatsapp di 013-7214282. Aku tak jual weh cuma tolong kawan je. Kita sembang sampai jadi okay bossskuuu..

Gais, rajin-rajin lah tanya dekat kawan korang “Awak Makan Ape” , pastu kasi tahu orang-orang kampung korang suruh like Facebook Awak Makan Ape dan follow instagram @awakmakanape . Jangan lupa tau!🍽

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Besday Sis bulan 11..ko buatkan macam ni tau hahahaha

    BalasPadam
  2. yang tak pedas ade tak? nak jugak...hahahahahha

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.