MARATHON MOVIE SERENTAK DALAM SEHARI

mbo cinemas

MARATHON MOVIE SERENTAK DALAM SEHARI

Pada hari Ahad yang lepas , aku memang bercadang nak marathon movie. Sebenarnya nak marathon hari Sabtu , tapi disebabkan kepenatan yang amat sangat terus ditunda ke hari esok. Hehehe. Apakah movie yang aku tonton?

Terlebih dahulu kenapa aku ni beria dan bersungguh sangat nak menonton movie? Sebenarnya kan aku dapat 6 tiket free dari MBO . Aku dapat semasa pembukaan MBO di Aeon Bandar Dato Onn . Boleh baca okay! <<<<

So , apalagi! Marathon ler kan perhabiskan tiket nya.
mbo cinemas
Movie first yang aku tengok ialah Toy Story 4. Abang aku ler yang paksa aku nengok siri kartun ni. Nasib ler aku dah layan dari nombor satu sampai tiga. Jadinya tak ada lah tak faham jalan ceritanya. So far aku bagi 10/10 pada aku! Sebabnya kan ini sesuai untuk kanak-kanak. Kenapa aku bagi full? Sebab jalan ceritanya memang awesome! Kihkihkih..

Seterusnya ialah Chucky!! Movie yang paling aku suka sejak dari kecil. Hahaha. Deduku siap beli vcd ori okay semata-mata nak tengok. Aku dah mula start meluat dengan Chucky masa dia dah mula kawen and dapat anak , which is aku rasa dah start mengarut. Paling aku menyampah yang curse of chucky and cult of chucky! So , aku langsung tak meletakkan high expectation untuk Child's Play 2019 ini. Berapa aku bagi? 7/10 mungkin. Kenapa?

Nanti ler aku cerita okay!.
By the way , masa nak redeem tiket untuk beli tiket chucky tu , dia tanya umur 18 tahun ke atas kan? Kah! Muka aku nampak macam bawah umur ke. Hahaha. 

Lastly, terima kasih MBO.. Hehehe. 

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. HAHAHAHA.. BOLEH DIA TANYA UMO AIN EH, HAHAHHA.

    IMAN NAK SGT TENGOK TOY STORY TU SEBAB DIA MMG FOLLOW DARI PART 1, AKK SOH DIA PI TENGOK KAT MBO IPOH (KALAU JUMPA LAAA)

    JADI JUGAK EK TENGOK KAT U MALL, HIHI

    BalasPadam
  2. wahhh..boleh bawa anak2 tgk toy story 4 ni..^_^

    BalasPadam
  3. hahahah tu lerr...ke zaki yang nampak macam 17 tahun? bahahahha

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.