10 TAHUN DARI SEKARANG..Aku ialah seorang?!?


10 TAHUN DARI SEKARANG..Aku ialah seorang?!?

Wow, ni memang betul-betul buat otak berfikir.. Zassssss...Farahain.... Kau jadi apeee haa 10 tahun akan datang.. Okay aku akan berusia 39 tahun. OMG!!!!!!!! Maghi lah kite berangan kita akan jadi ape pada ketika itu..

1) Bisneswoman
One of my dream memang nak jadi the real Bisneswoman... Nak ade bisnes bukan dari satu cabang je tapi pelbagai la. My wish is to have a bisnes with my husband.. Again! verangannnn.. Hahaha. Bisnes yang macam mana ? Aku nak bisnes yang keep myself moving and moving.. Meaning to say ianya tak hanya di satu tempat je lah.. Lalu ianya membawa kepada point yang nombor dua.

2) A Traveler
Diusia itu aku nak sangat spent my day EVERYDAY travel and travel..Tak mustahil kan pada ketika itu aku boleh ade international bisnes. Aaaaa..again...verangannn itu kan percuma~~~ Sebab aku rasa dengan menjadi seorang traveler , minda kita akan lebih sentiasa terbuka.. Sambil menjadi traveler , sambil tu buat kerja-kerja bisnes. 

3) A Lover
Semestinya kenyataan diatas semuanya hendak dilakukan bersama lelaki kiriman tuhan buat ku..Jadinya mestila waktu tu dah ade husband..Aaaaaaaa~~~~ HAHAHAHHA... Insyallah , saya akan menjadi seorang LOVER kepada si dia . 

Boleh lah nyanyi lagu Taylor Swift ~~~ 

Can I go where you go?
Can we always be this close forever and ever?
And ah, take me out, and take me home
You're my, my, my, my
Lover ❤️
(lagu ini saya tujukan buat awak) Gitttewwww. 

4) A Caring Ibu
Aaaaaa waktu tu mungkin dah hado anak..Aaaaa... agak-agak nak jadikan tidak "my little princess ibu" WOWWWW. Hahaha. TAPI kan , kita rasa kita akan jadi seorang ibu yang tegas sebab kita memang jenis gitu. Hahaha. Tapi dalam ketegasan tu ada sifat penyayang nya. 

5) A Talent Hunter
Aku nak cari bakat-bakat orang muda untuk diketengahkan. Insyallah , aku nak recruit talent yang berkualiti. Biar tak ramai janji berkualiti dan punya tingkahlaku yang bagus. Pada ketika berusia 39 tahun tu.. aku rasa bukan lah untuk mengejar glamor dan populariti tapi lebih kepada develop orang-orang yang muda dari kita.

Aaaaaa.. 10 TAHUN lagi ehkk.. Semoga Allah berikan kehidupan yang terbaik buat diri ini...Amin ~~~

Catat Ulasan

2 Ulasan

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.