Aaaa.. Malu nyeww ..Kenapa jadi kat aku ?!

Aaaa.. Malu nyeww ..Kenapa jadi kat aku ?!

Kisah 52 Hari ni tentang " My Embarrassing Moments" atau dalam perkara yang memalukan. Hahaha. Okay aku akan story beberapa cerita .Ayuh.. memalukan diri sendiri.. HAHAHA. 

1) Terambil kerus pakcik! 
Kisah ni masa aku , Huda dan Didi keluar . Kitorang hangout and makan dekat B5 Street Market . Okay masa tu ramai gila orang i think sebab weekend kot . Hahaha. Kalau yang pernah pergi B5 maybe boleh relate dengan situasi ni yang mana orang penuh dan tempat duduk tak cukup. Tetiba aku ternampak satu tempat tu tapi cuma satu kerusi je , ingatkan tak ade orang yang duduk situ . Sekali datang pakcik tu " Eh..letak balik kerusi tu ...tak nampak ke orang punya" . LIKE OMG!!! Aku kena sound gitu je. Aku pun "oh yeke..... sorry pakcik" (dengan nada pura-pura sorry) Hahahhaa. Setepek aku kena. Lepas kitorang dah dapat tempat , aku cakap dengan didi and huda untuk tukar tempat , sebab aku tak boleh ngadap muka pakcik tu. HAHAHA . Dah la nak makan , lepastu kena sound pulak. Hahaha. 

2) Crush dekat BF member
Okay , kisah ni last year where by aku tercrush dekat sorang mamat ni . Dia bukannya level crush teruk tapi suka tengok gitu je la . Tapi terusha kejap la waktu tu. BAHHAHAHAHAHAHA . Mula-mula tak tahu pun tu boyfriend member sampailah dia ada post story . LIKE OMG . Alamak... okay aku buat rileks je macam tak ada apa berlaku. Pastu kekadang kan aku suka post pasal jodoh la , lelaki kiriman tuhan la ..kadang tu member tu reply story aku.. Dia pun cerita la pasal bf dia. Siap bagi IG bf dia kot kat aku .. Aku masih wat rileks je . Sampai sekarang benda ni tak kantoi lagi .. Alamak.. hahaha. TAPI aku just suka gitu je ..tak betul-betul fallin in love , yang aku fallin in love tu RAHSIA. Hahaha. 

3) Ingatkan dia BLOCK aku ! 
Okay , ni pasal the guy yang i fallin in love betul. Aku text la dia pepanjang semua. pastu jenis aku pula lepas text tu rasa neves terus off internet. Hahahah . Sekali aku on lepastu rasa pelik kenapa macam ada mesej tu tak delivered. so aku ingat dia macam block aku lah. Rupanya kan... HAHAHA.. Aku kan off Internet lepas sent tu..jadinya mesej yang tu tak delivered lah kat dia . Hahaha . Mesej yang first je tak delivered ..lepastu dia reply " Sorry if this annoys you". (Siott....tuh ayat aku penah bagi kat dia.. Eh dia nganjing aku balik) 

Cukuplah 3 jer perkara yang memalukan telah berlaku kepada diri aku ... Actually ade je lagi , tapi aku dah tak ingat ... Yang ni je terpaling aku ingat untuk sekarang ... Awas yer , jangan silap usha ...takut ter usha bf member. BAHHAHAHAHAHAHA .

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. hahahhaha.. macam mana pakcik tu boleh claim krusi tu dia punya, hahahaha. sebab dia kata, tak nampak ke orang punya, ada tanda ke yg Ain tak perasan? kalau tak ada, bukan salah Ain la, propa pakcik tu, hahaha

    BalasPadam
  2. alahai...macam- macam jadi kat awak erk dik...sama macam akak la....paling annoyed bila ada boss baru crush kat akak...macam mana akak tau? bila dia selalu skodeng WA story akak dan bila kat opis asyik datang kat meja akak.....rimas....

    BalasPadam
  3. Okayh, malu itu... bab kerusi, aku pernah kena weh! Nak buat camana, kalau dia x de kat meja tu... x tahu plak aku nak tanya sapa ... lol..

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.