Aaaaa... Tacodd nya..

Aaaaa... Tacodd nya.. 

Kisah 52 Hari ini..." My Biggest Fears" . Okay. lets keep in short and simple. Marilah kita senaraikan satu persatu ketakutan yang dihadapi oleh Nur Farahain sepanjang hidup nya.. Hahaha .

1) Geli dengan ular 
Okay , jujurnya aku memang geli wehhhh. Alaaaaaaa, walaupun pergi zoo ular tu tengah tidur pun aku tetap geli. WEH ..eeeee..sambil menaip ni pun dah rasa geli. Kalau tengah tengok tepon sekali ternampak ..video ular HAHAHA .memang cepat-cepat skip. Pernah sekali ternampak video ular , aku siap mintak member tolong tutup video tu dekat tepon aku. Hahahahha.

2) Lemas tak pandai berenang
Yezza...sebab aku pernah lemas. Hahha. Lagipun aku kan rabun , kalau dapat hilang rabun nanti..memang nak fight this fears. Aku suka tengok orang pandai berenang. Rasanya ketakutan yang ni mungkin akan dapat dibuang


3) Terlambat
Aku jenis kalau macam yang kena ontime ke , aku ade adrenaline yang dasyat. Contoh macam kena ada dekat tempat tu pukul 8 . Tapi pukul 7:30 aku masih tak bergerak. Haaa mula lah neves aku tu datang. Dia punya adrenaline tu sampai boleh kelam kabut tau. Pastu mesti asyik rasa nak terkencing. Kalau macam travel ke kan naik kapal terbang , bas ke ..aku mesti macam neves weh. Tak tahu la kenapa. Hahaha. Padahal dah kencing dah, tapi terasa lagi dan lagi nak kencing. Hahaha.

4) High expectation
Mesti orang pelik kan "high expectation" pun aku kategorikan sebagai ketakukan aku . Seriuss weh , aku punya level high expectation ni jangan main-main. Lagi pula kalau dengan kawan-kawan dan orang yang rapat. Aku cuba juga untuk kawal habit aku ni. Sebab nanti aku akan rasa frust kalau tak dapat that moment. 

5) Kehilangan orang yang tersayang
Lastly , yang ni..Alaaa sedihnya..aku dah hilang ramai juga yang aku sayang. Bukan senang nak hilangkan perasaan takut yang ni. Bukan sehari dua kadangnya bertahun-tahun baru boleh dirawat . Lain weh perasaan hilang yang ni. Lepas ibu meninggal , aku selalu doa supaya aku dapat suami dan mak dia akan sayang aku macam dia sayang anak dia . Rasa kasih sayang seorang mak ni lain maciam weh. 


Cukuplah 5 ketakutan aku ni. Korang takut pada apa ? 

Catat Ulasan

1 Ulasan

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.