GELANG MAMI JARUM ... Tudia !!

GELANG MAMI JARUM ... Tudia !!

Topik 52 Hari ni ialah bertajuk " My Biggest Fashion Accessories " . Aksesori ni macam gelang , rantai , cincin , ear ring dan bermacam lagi. Well , perempuan kan.. mesti lah always nak nampak terpalinggg cantik . Hahaha .

Aksesori yang paling aku suka sekali ialah bracelet atau dalam bahasa melayu nya gelang tangan . Dulu-dulu pernah lah kejap buat bisnes bracelet , siap dah nak deal dekat website Taobao dan Alibaba untuk bawak masuk latest design dekat sini. Tapi , bisnes tu terhenti. Aku rasa sebabnya aku ni bukan typical fashionista gituww. Yelah , bab pesyen ni kelaut kot.
"I just love it ! " Tu tak cukup kuat kalau kau tak betul-betul hadam setiap details fashion. Fashion ni pula dia trending . Kalau lambat habis stok kau tersimpan bawah katil je nanti. Anyway , kenapa aku suka gelang ? Aku suka sebab aku boleh nampak , boleh belek-belek dan dia macam kalau bergambar kan , gelang tu boleh jadi barang untuk di highlight . Kau tengok jela cerita mami jarum , tu dia.. bab tayang gelang dah sampai ke lengan pegi nya.. Sebab apa ? ianya mudah terlihat dari pandangan mata manusia. 
Kalau perempuan bertudung pakai rantai dah tak nampak , cincin pula kecik .. So , gelang je la boleh dijadikan bahan menunjuk. HAHAHA . Korang boleh tengok sekarang macam mana obses nya perempuan kalau masuk kedai emas . Astagfirullah , gelang yang paling besaq dan tebai tu la menjadi pojaaan hati ~~~ Selagi hat tak besaq tu...dia tak mau.. Nanti takdan nak tunjuk kat orang.. HAHAHHAHA (sila baca gaya mami jarum) 
Aku punya bracelet semua nya murah-murah je stok pasaq malam kedai tepi jalan je kak long oi~~~ . Kita belum level mami jarum.. Hahahha . Boleh tengok gambar-gambar aku. Berangan juga nak ada koleksi gelang dari jenama Pandora , Swarovski , Tifanny & Co . Aaaaaa... Insyallah..

Uollss ade ke gelang mami jarum ? 😜

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. Suka plak baca entry ni..walau its only a simple content with the props of gelang tapi bleh jadi satu cerita kan?

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.