If i could eat one last meal...


If i could eat one last meal...

Diam tak diam hari ni dah masuk hari ke 21 kisah 52 Hari . WOW !!! Im so proud of myself .. Semoga ain boleh menulis sehingga tamat hari ke 52 . Jadi , untuk topik hari ni ialah tentang if i could eat one last meal .. Apakah meal tersebut.. ?

Satu je ehk boleh pilih ? Kenapa tak boleh pilih banyak ? Hahahaha . Patut la kau gemok tak kurus kurus . Bab makan tak boleh nak pilih satu je . Hahahaha . Tapi kalau diberi pilihan untuk memilih hanya satu... Aku pilih buah-buahan . 

Serius la kau Ain???? Hahahha . Serius . Sebab aku suka rasa manis yang asli , rasa masam buah yang pior betul .. Jadi , sebabtu aku pilih buah-buahan . Kalau ade dessert dan topping atas dia buah , aku mesti rembat buah tu dulu . Eeee , geram nengok betapa kalerful nya buah-buahan . 

Bukan sebab gaya hidup sihat tau , tapi aku memang sebenarnya suka the originality of taste gituwwww . Kalau pergi pasar kan , mata aku memang geram je nengok buah-buahan . 

Teringin sangat nak sampai satu level , setiap hari mesti makan dua tiga jenis buah-buahan ..

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. hahahhaa banner - banner awak telah membuatkan saya rasa tertarik. Pastu bila tengok banner posting ni pun, dengan emoji kau tu aku dah rasa mak ai pepagi aku tengok, mana buah - mana buah. Kat rumaha ku takde buah - buahan pula hahhahaa.

    Yes, betul. At the end of the meal, kalau ambil buah - buahan rasa macam sangat practical. Walaupun sebenarnya yang paling baik ambil awal, sebelum kita start makan.

    Eh, ain. kenapa aku bebel panjang kat comment kau haha. Macam whatsapp pula ek. I baru lepas draft entry, pastu terbebel pula nmpk banner awak tu hahahhaa :P

    BalasPadam
  2. good for your health at leastttt....dr ko mintak nak makan ayam goreng cheezyyyy

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.