My Favourite Qoute of All Time


My Favourite Qoute of All Time

Lets keep short and simple for today ! Jawapan kepada qoute yang paling aku gemar ialah " Spread Love Not Hates "

Why ?. 

Aku tak suka ada rasa benci , kalau macam ada rasa tak puas hati , menyampah dekat orang... aku pilih untuk senyap dan menjauh . Kenapa ? Simple .. Back to quote , " spread love not hates " . Aku tak suka sebarkan rasa benci dalam hati dan masuk ke diri sendiri . 

Percayalah , makin kita terus sebarkan rasa cinta... pasti yang baik-baik akan datang semula kepada kita . Simple . Jangan ada rasa benci . Normal bila kita ada rasa tak suka pada seseorang , BETUL ... Aku sendiri pun ada .

Ingat ... Spread Loves Not Hates ! Okay. jom cuba kita serapkan dalam kehidupan kita . 

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. hehehe ain. I enjoyed reading your posts. Baca kat kapsyen komen ain dan URL blog ain ni rasa best. nampak sempoi gitu tapi lebih dekat masuk ke hati n diri ni

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.