KISAH POWERBANK


Aku pernah baca satu thread di twitter tentang kisah powerbank. Ada satu akak ni mintak pinjam powerbank sebab phone dia habis bateri. Yang bercerita tu pun pinjamkan la, sampai lah dia tanya tunggu siapa dekat sini? . Rupa-rupanya akak tu gila meroyan sebab ayah dia dan tunang dia meninggal tapi disebabkan bateri phone dia habis , dia lambat nak jumpa ayah dan tunang dia. Mula-mula rasa macam scary gak sebab dapat tau tu orang gila tapi bila lama-lama baca sedih weh.

Ianya hanya disebabkan oleh powerbank. Yer, kita nampak powerbank tu apa la sangat. Tapi dia memberi makna pada hampir semua manusia di muka bumi ni. Inikan aku pula yang banyak terlibat dengan event,program luar yang memerlukan bergerak ke sana sini. Powerbank sangatlah penting.


Alhamdulilah, koleksi powerbank aku dah bertambah. Hahaha. Aku dapat dari dua event yang aku datang. Comel weh. 1 powerbank yang aku dapat dari Fashion Week Paradigm Mall . Boleh baca entri aku pasal Fashion Week ni.


1 lagi comel kecil sedikit dan yang ni aku dapat dari Desaru Tunamaya Resort & Spa . Terima kasih kepada pihak yang memberi. Ain sangat menghargainya.

Ada yang nak berkolaborasi dengan @zfagadget ? Kitorang sekarang tengah buat content digital khas untuk para remaja di Malaysia.


Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. wahhh.. terbaek.. limited edition power bank ni. hehe

    BalasPadam
  2. yang tunamaya tu capacity dia 2600mAh je kan..akak charge sekali pun tak penuh bateri handphone..hahahah..tapi boleh la pakai kalo time emergency..eh nak cita gak la pasal powerbank pineng akak yang da kembung tu

    BalasPadam
  3. wahh.. bestnye dapat powerbank ain..

    BalasPadam
  4. sha ada baca kisah tu kat twotter! tapi sha takdak powerbank huhuhuhu but jarang la phone mati :3 tertanya tanya pulak macam mana nak berkolaborasi dengan @zfagadget tu hehehehe

    BalasPadam
  5. Sepanjang hidup pakai handphone memang tak suka pakai powerbank, sebab salah satunya ia boleh cepat hp rosak, dan juga cas dalam kereta.
    Tapi sejak dah aktif hakak ko ni ke sana sini, lastly beli juga PB yang paling besar sekali, cas 5/6x pun tak habis-habis hahahaha..
    Beli kat shoppee sale, murah aje..heheheh pastikan original Pineng ..

    Yang Paradigm tu brp mah?

    BalasPadam
  6. banyaknya...akak pun ada satu je power bank.kalau ada event luar kena standby jugak

    BalasPadam
  7. Meh bagi akak satu ainnnnn

    BalasPadam
  8. Hoi ! Untunng arrr..hehee~ Sadis baca story tu...so kena make sure..powerbank pon berbateri jugakk..kang x de, sia-sia bawak berat berat..hehehe~ Macam aku, kadang2 bawak charger sekali..mana tahu dedua bateri habisss....kenalah mengecaj pulok~

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.