MENU SAHUR PALING PEMALAS !!

Image may contain: roti bakar telur goyang

MENU SAHUR PALING PEMALAS !!


Hai, masih ingat lagi tentang cerita "Lauk sahur ku adalah lauk buka ku"  , aku menyatakan hasrat aku nak bersahur dengan roti bakar telur goyang!. Haaa,, terjadi lah ia. Pada sahur hari keberapa entah aku lupa. Hahaha.

Resepi paling pemalas, tapi malas tak malas jenuh jugak nak siapkan. Nak lap pembakar roti tu sebab jarang guna. Betapa gigihnya seorang Farahain . Sampai kan abang aku dah habis sahur , aku gorengkan telur mata dua biji untuk dia makan dengan roti. Aku masih tak settle lagi. Abang aku siap tanya , "apa benda yang bau berasap ni?". Hahahaa.

Betapa lamanya aku dh tak guna pembakar roti tu. Hahaha. Nak bakar 2 keping roti je pun. Tapi , nak dijadikan cerita! Kelakar pula bila ingat balik kejadian tu. Tapi selepas-selepas ni rasanya memang nak kerap guna la pembakar roti tu. Yela , takkan nak biar jadi pasu bunga dekat dapur tu je ? Hahaha. Benda boleh guna pasaipa tak nak guna kan.
Image may contain: roti bakar telur goyang

Oh yer, aku siap letak kicap sekali bagi menambah rasa. Dasar hantu kicap , semua nak dikicapkan. Ikut perangai bapak aku ler tu..Encik Zainal! Hahaha. 

Jujurnya , semenjak aku rapat dengan geng JDT Blogger , semakin rajin aku mencuba pelbagai jenis masakan. Yelah , scroll blog diorang , selalu betul kongsi resepi dan menu berbuka puasa. Kita geram je wak. Hahaha. Nak berbuka apa yer hari ini? Hahaha. Nantikan!

Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. Pergh!! Sedap tu.. telur sepearuh masak ngn roti.. siap kicap..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kann.. Siap kicap. 😜😜😜😋😋😆😆😆

      Padam
  2. hahahahahaa that's my menu too

    BalasPadam
  3. Okay lah jugak tu.. Menu sahur malas kita kurma dan air masak ja.

    BalasPadam
  4. Nampak pemalas tpi berkhasiat hehehe

    BalasPadam
  5. Hahaha Sis ko bakar atas kuali je Ain oiii...
    Tak kuasa nak bukak pembakar roti hehehehe

    BalasPadam
  6. Tuang kicap atas telur adalah sejenis perangai pak inche

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.