Hari yang tidak dapat dilupakan dalam hidup saya

Hari yang tidak dapat dilupakan dalam hidup saya

Hmm.. boleh ke nak nangis dulu? DAH NANGIS dah before aku start menaip kisah ini. 17 November 2013. Hari paling aku akan ingat. Kenapa ? 

Ibu meninggal tarikh tu. 

*flashback* kejap. bilamana aku melihat sekujur badan yang tidak lagi bernyawa.. Allahuakbar. Aku tak sempat nak melihat ibu di nafas yang terakhir sebabnya aku otw ke hospital ketika itu. TIBA je aku melangkah masuk ke hospital , saat itu.. aku nampak ibu dah tiada.

Aku meraung macam orang gila.

 Astagfirullah. Maaf .. aku tak mampu nak sambung menaip bila ingat kembali.

Aku tinggalkan korang dengan beberapa posting yang aku pernah tulis sebelum ni. Ku kira cukuplah pelengkap untuk kisah 52 Hari ini.

Maaf . rasa macam tak boleh langsung nak menulis tentang "hari ini" 

Aku titipkan kisah cerita konvo tak jadi ini. Moga korang mengerti kenapa begitu tragis nya 17 November 2013 ni kepada hidup aku.

Baca sini : Konvo Tak Jadi

Bukan itu sahaja , banyak cerita tentang arwah ibu yang aku sudah ceritakan di blog AkuAinKauSiapa ni. Antaranya ialah Dua Puluh Tujuh April , Panggilan yang paling dirindui , pujuk diri sendiri , dan disebalik anak patung Winnie The Pooh

Aku tutup cerita ini dengan kisah "kau tahu ke ape tu redha?" 

Semoga arwah ibu bahagia dan dipelihara oleh Allah ❤️

Catat Ulasan

0 Ulasan