10 Ayat Pick Up Line Mengorat Si Dia Cia Cia Cia

 10 Ayat Pick Up Line Mengorat Si Dia Cia Cia Cia

Halu halu halu .. dah sampai ke sini nak cari apa tu haa ? Mesti nak cari ayat pick up line kan . Nak cari pick up line yang paling dan terpaling padu kan .. haaa .. nak mengorat si dia la tu kan .. *Eh senyum ke tu ? Betul la kan .. 

Pick up line tu apa ehk ? 

Pick-up Line ialah dalam bahasa melayu bermaksud Kata Pikat. Ia merupakan komunikasi dengan niat untuk melibatkan orang yang tidak dikenali dengan menggunakan kata-kata atau ayat lucu dan romantik untuk menarik perhatian dan membuat janji temu. Kihkihkih.. 


10 Ayat Pick Up Line Mengorat Si Dia Cia Cia Cia


Dah ready ke tu nak guna pick up line yang sesuai ? 


Berikut antara pick up line yang cia cia cia untuk si dia :

  • Dalam banyak-banyak cuka, cuka apa yang manis? 
         Saya cuka awak.


  • A: Saya takut…
         B: Takut apa?
         A: Saya takut kehilangan kamu!


  • A: Awakkkk tolongggg!!!!
         B: Kenapa awak?
         A: Saya dah jatuh, terjatuh dalam hati awak.


  • Apa beza baju bundle dengan you?
         Kalau baju bundle, kita panggil prelove.
         Kalau you, I panggil my love.


  • I suka makan nasi.
        WheNASI your face, I smile.


  • Apa beza kereta dengan I?
        Kalau kereta you bawa kat highway, kalau I, you bawa ke syurga.


  • Awak suka makan tempe tak?
        Sebab TEMPEmu disisi, saya keseorangan.


  • A: Awak ! nak tau tak apa beza peti ais dengan awak ?
         B: Apa?
         A: Peti Ais sejukkan air, tapi awak sejukkan hati saya.


  • A: Apa beza awak dengan coklat?
        B: Apa dia?
        A: Coklat melekat dekat gigi, awak melekat dekat hati saya cia cia cia

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. Auuu, cia, cia, ciaaa! Tapi aku tak faham sangat yang i suka makan nasi tu..HAHAHA
    Seronok tau kalau ada yang sudi dan suka berbalas pickup line dnegan kita, kan.

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.