MUSIC OF MY HEART

MUSIC OF MY HEART

Homaigoddd.... kisah 52 hari ini tentang muzik! Well , jiwa aku memang pada muzik.. Tapi tu la , alat muzik memang tak pandai main langsung . Lebih suka menjadi pendengar muzik berbanding pemain muzik.

Family aku ni memang jenis into the music. Memang teramat minat pada muzik. Kalau dalam kereta tu memang suka dengar lagu. Sampaikan kawan aku pernah cakap yang " Ain ni memang semua lagu tahu yer" Hahahhaa. Disebabkan aku jenis selalu akan nyanyi kalau dalam kereta.

Aku layan muzik genre yang macam mana ? Aku suka genre Jazz , Balada , R&B , Pop and Country . Aku suka lagu yang mellow gituw..

Tapi , terpaling suka untuk menghayati lirik nya dulu. Aku akan start suka satu lagu tu bila baca lirik dia dulu. Lepas dah hadam lirik , baru la aku kategorikan either aku suka ataupun tak. 


Aku pernah tak pi konsert ? PERNAH lahhhhh. Homaigodddssss... Dah cakap kan aku memang jiwa muzik!

Dari zaman sekolah dah pandai pergi jom heboh , lepastu road tour artis-artis Kebanyakkannya aku akan pergi . Sanggup weh berpeluh-peluh sebab nak pergi konsert. Hahaha. 

Last time aku pergi ialah Jazz Festival . Jazz Festival ni open konsert gitu tapi yang tak elok nya ade jugak tempat orang mabuk-mabuk la walaupun dia open to public . 2 tahun buat dekat Puteri Harbour tuh , dua tahun tu jugak aku pergi . 

Tapi.... aku akan pergi konsert ni dengan orang yang paling rapat lah macam abang aku or dengan kawan yang memang jiwa muzik. 


Haraplah kalau dapat suami yang kepala gila dan jiwa muzik. Boleh pi konsert sesama...Aaaagituuewwww..~~~ 

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. hahaha betul, kalau dengar music ni sometimes boleh buat kita release something. huda pun suka music and currently tengah dengar music, dan layan blog

    BalasPadam
  2. I love musiccc too tapi kalau lagu orang putihhh, jarang hafal.. means x masuk sgt la..

    BalasPadam
  3. Sis dulu macam ni, tapi sampai satu tahap nanti, muzik tu merimaskan huhuhu

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.