JDT BLOGGER , KELAB BLOGGER AKTIF DI JOHOR

KELAB BLOGGER AKTIF DI JOHOR


KELAB BLOGGER AKTIF DI JOHOR

Assalamualaikum . Sebenarnya , dah lama ain dah teringin nak bertanya . Hehehe. Malu pula nak tanya . Tapi , kalau malu tak kan kemana hidup kita kan . Ye dak ?


Soalannya : Macam mana blogger blogger nak join kelab blogger ini ? 


Luahan hati : 

Sebab ain ada juga follow beberapa blogger yang dah join kelab ini . Banyak juga aktiviti yang ain dapat lihat mereka lakukan bersama . Jujurnya , ain memang teringin nak join , nak berjumpa dengan rakan rakan blogger secara personal / face to face . Sebabnya , lenguh kot jari asyik menaip je . Aku ini jenis manusia yang banyak guna mulut dari jari (keyboard warrior) .hahahha. 


Maksudnya , aku suka bercakap , aku suka berborak face to face rather that menaip je. Bosan hang tau dak . Jadi , kalau aku dapat join kelab blogger ini sekurangnya aku dapat menambah rakan rakan lagi bukan hanya di alam maya sahaja .


Jadi , kepada para blogger yang baik hati lagi comel , boleh kongsi dengan ain , macam mana nak join. hahaha.

**artikel yang ditulis pada tahun 2016**

TERKINI , 2022 

Begitu lah luahan hati ain pada tahun 2016 dan pada tahun 2018 ain telah kembali aktif dalam dunia blogging ini . Kisahnya , pada tahun tersebut la ain turut serta sebagai ahli kelab JDT Blogger . Tak dinafikan , rezeki ain semakin banyak apabila masuk ke JDT Blogger . Bukan itu sahaja, ain dapat meluaskan networking (dapat berkenalan dengan lebih ramai lagi blogger yang aktif di Johor dan juga rakan - rakan media digital dari pelbagai social media )


Masih dalam ingatan event pertama yang ain sertai (bersua muka) iaitu ketika buffet ramadhan review di Hotel Pan Pacific Johor Bahru . (Hotel nya pun dah di tutup) . Waktu tu ain masih lagi shy shy cat (gelak pun cover line) . Tapi selepas dah selalu datang ke event bersama geng JDT Blogger , habis terkeluar perangai sebenar . HAHAHA . Rezeki banyak mencurah -curah untuk JDT Blogger apabila kami menerima banyak jemputan untuk review buffet ramadhan . Jadinya , kalau nak mintak recommendation atau pun membaca review mereka , boleh je terus masuk ke laman website rasmi JDT Blogger . Bukan itu sahaja , kami juga banyak menulis tips , info terkini , pengalaman serta personal experience dan diari kehidupan harian setiap ahli. Malah , kami juga menerima job atau tugasan (task) secara online dan offline . Sebagai contoh ; jemputan media (majlis perasmian pembukaan kedai , product launching ) , food review dan juga product collaboration . 



Di dalam laman website rasmi JDT Blogger sangat lengkap dengan informasi semua ahli JDT Blogger serta posting artikel terkini yang ditulis oleh semua ahli . Dibawah ini ain sertakan link lengkap laman website rasmi :


Laman website JDT Blogger :


Boleh juga baca cerita ain bersama dengan geng JDT Blogger yang lain disini :

Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. Bonda pun teringin nak join KBBA ;)

    BalasPadam
  2. shawal datang singgah sini.. ^^

    jemput join GA shawal.. :)

    http://akubukaninnocent.blogspot.com/2016/01/GiveawayWelcome2016.html

    BalasPadam
  3. kita pun tak tahu macam mana nak join sis hehehehe

    BalasPadam
  4. Eizza pun teringin jugak. Macam best je kan. tapi xtahu macamana ^_^"

    BalasPadam
  5. Salam dear..dalam tahun lepas, abg ben ada post kat fb dia siapa berminat nak joint KBBA..letak link blog kita dalam ruangan komen kat post dia tu..ramai la yang bagi link jugak termasuk akak tapi belum ada keputusan lagi siapa yang terpilih sebab abg ben tak de update apa2 lagi..but akak rasa abg ben akan buat tapisan dulu sebelum pilih..tak silap akak, abg ben pernah mention blogger2 rajin la share entry kat group Kelab Blogger Ben Ashaari tu..dia akan pilih dari situ jugak. :).

    BalasPadam
  6. kita pun tertanya2 benda yang sama. best je tengok diorg buat event..teringin nak join. hehehe

    BalasPadam
  7. Ain serius ke berminat. sekarang nal join lagi x?

    BalasPadam
  8. Ain serius ke berminat. sekarang nal join lagi x?

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.