MENCINTAI DAN DICINTAI




MENCINTAI DAN DICINTAI

Ya Allah , lama nya tak bukak diari akuainkausiapa ni. Hahaha. Dahla lama tak bukak ,lepastu terus up topik mencintai dan dicintai tu. Tiberrr sangat kan kau Ain!

I used to say this words "I wonder how does it feels to be loved by someone" . Lantakla salah grammar , yang penting bunyi nya lebih kurang sebegitu. Aku selalu tertanya-tanya , macam mana rasa dicintai itu yer.

Sebab sebelum ini aku je asyik rasa mencintai. I think this is the time aku kena rasa menerima sebab sebelum ini asyik memberi je . Asyik setakat level FRIENDZONE je! Hahaha. Its kinda hurt me. 

Selalu aku tengok dan dengar kawan-kawan yang berkongsi kisah cintan cintun diorang yang akhirnya ke perkahwinan . Tapi aku pulak asyik berakhir ke arah kawan je okay ! Hahaha. (You gais baca i taip hahahahaha kan ? Tapi dalam hati banyak kecewa woo) *pinjam bahu!

Best kan bila ada orang yang betul-betul cinta dan sayang pada kita ? Macam mana rasa best tu kan? . Untuk mereka yang selalu rasa dicintai , sebenarnya sakit tau perasaan mencintai orang yang tak cinta dekat kita. It takes a lot of time to heal the pain dan belajar untuk melupakan perasaan itu.

Mungkin aku belum cukup doa. Doa dan doa. 

Untuk sekarang ini , aku belajar untuk betul-betul sayang diri aku. Betul-betul yang level paling atas sekali. I really concern pasal kesihatan , makanan dan the people yang i contact. Kita tak mungkin boleh sayang seseorang kalau kita tak mampu nak sayang diri kita sendiri kan. 

Untuk yang membaca ini , selalu doakan yang baik baik untuk saya okay! "Doakan semoga Nur Farahain mendapat seorang lelaki kiriman Tuhan yang betul-betul cinta dan sayang pada dia!" . 

Okay lepas ni i nak up tajuk "Lelaki Idaman Ain" HAHAAHHAA.