69/366 : DIARY OF THE DAY - 9 MAC 2016

 


Assalamualaikum dan hai kepada semua . Hari ini dah hari ke 69 kita berada dalam tahun 2016 . Dah pun masuk bulan ketiga , berapa banyak azam tahun 2016 anda yang dah capai setakat ini ? Mohon ingat balik semula pada 1 januari konon bersemangat nak capai itu ini , jadi adakah korang dah laksanakannya? Atau jadikannya angan angan mat jenin sahaja ? Semua orang boleh bercakap tapi berapa ramai yang akan laksanakannya ? Jadi untuk hari ini , aku nak share tentang :

  • I LOVE CARDIO WORKOUT !
Wah kemain aku besarkan font kasi terbeliak mata semua orang . Hahaha . Walaupun ianya agak fake , hahaha . siapa yang suka cardio workout weyh ? Mai habaq kat aku sekarang! . Tapi , untuk orang yang kategori bambam macam aku ini mestilah kena menyukainya walaupun kau sebenarnya paling benci termengah mengah . Hahaha . Jujurnya , orang yang kategori bambam ini WAJIB kena buat cardio woi ! WAJIB ! Ianya akan burn lelemak kita dengan sangat effective rather than buat penat badan kau je acah acah tangkap gambar pergi gym main treadmill dengan penuh gaya at the end , it does not give you a better result . Buang masa buat penat ! Itu je yang mampu aku cakap . So , untuk kategori bambam macam aku ini , mulai sekarang start cakap "I LOVE CARDIO" . Untuk nak kurus , please struggle on the thing that you hate the most which is cardio !. Hahaha . Kalau tak tahu apa itu binatang cardio , sila google dan search je dekat youtube . Melambak exercise cardio yang korang boleh lakukan . 


  • Tiga Jejajriku Terluka !
Mak oi , tangan sebelah kanan aku ini dah macam rupa orang main boxing je , penuh plaster sebab ada luka . Persoalannya , adakah aku mencederakan diri aku sendiri ? Hahaha . Aku ini jenis kalau luka sikit tak suka nak melayan sangat , tapi sebab tangan kanan yang kena ,aku bukannya kidal , makanya terpaksalah ku balutkan dengan plaster setiap jari yang ade luka tu . Insyallah , dua tiga hari nanti okay lah tu . Hehehe . Ganas nya kau ain , Oh , bukan ganas , tapi nak bagitau gegirl macam aku ni selalu masuk dapur macam gini lah , hahahhaa . Eee , sumpah perasan ! 


Okay lah , aku penat gila woi ! Assalamualaikum :)

0 Comments:

Catat Ulasan

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.