125/366 : "Perempuan Memang Cerewet Bab Deco Rumah"

Arghh , dapat idea nak buat dekat rumah ni 

Assalamualaikum dan hello kepada semua . Terima kasih sebab sudi singgah ke blog ain ini . I is very the appreciate . Untuk hari ini , aku nak cerita lah yang sebenarnya "Perempuan Memang Cerewet Bab Deco Rumah Kan"

Aku sebagai perempuan memang akuinya . Tapi zaman zaman dulu nak cari design kena beli magazine , hire interior design lah . Zaman sekarang dah mudah kan . Aku suka gila tengok group dekat facebook ini . Ni haa : Deco Rumahku Syurgaku

Well , aku ini dahla tak berapa nak perempuan sangat . Bila cuci mata dalam group ini aku jadi lebih bersemangat nak deco rumah . Ni tunjuk dekat family ini mesti dapat ni . Hahaha . Sebab aku adik beradik semua lelaki . Diorang bukan kisah apa .

Woi , usha dalam group ini lagi best cuci mata dari korang dok usha handbag , kasut , tudung apa semua tuh . Betul lah orang kata , rumah ku syurga ku . Bila rumah cantik dan sedap mata memandang , kita pun jadi macam bestnya duduk rumah aku ni tak payah nak cari kebahagiaan dekat luar . Hahaha . 
lepas ni nak buat label bahan bahan dekat dapur tuh
Oh , dah terlanjur kita bercerita tentang deco rumah ini , aku pernah kongsikan juga 3 Sebab Kenapa Anda Kena Kemas Rumah Pada Hujung Minggu .

cantik kan lampu tuh

So sekarang kita dah tak ada sebab untuk kata , "Rumah aku biasa biasa je , actually kita yang boleh jadikan nya suasana yang luar biasa" . -oh , gambar ini semuanya aku ambil dekat group tuh . Its such inspire me !

0 Comments:

Catat Ulasan

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.